Proces rekrutacji
1. Oferujemy pracę
Na początek zachęcamy Cię do zapoznania się z naszą ofertą pracy i zaaplikowania na konkretne stanowisko. Istotne jest to byś znalazł takie, w którym będziesz mógł realizować swoje zainteresowania oraz rozwijać swoje kompetencje zawodowe. Aktualne oferty pracy znajdziesz w zakładce “Kariera” a następnie „Aktualne oferty pracy” oraz na portalach z ogłoszeniami o pracę.
2. Analizujemy CV
Wszystkie nadesłane CV są analizujemy oraz sprawdzamy czy aplikacja odpowiada profilowi poszukiwanego przez nas Kandydata. Niezwykle ważne jest dla nas, by do naszego Zespołu dołączały osoby, które chcą się rozwijać zawodowo, chcą podnosić swoje kwalifikacje i będą w stanie spełnić stawiane przez nas wymagania na konkretnym stanowisku.
3. Kontaktujemy się z kandydatami
Dział Rekrutacji kontaktuje się telefonicznie z osobami, które chcemy zaprosić na rozmowę rekrutacyjną. W trakcie pierwszej rozmowy będziesz miał możliwość zadać pytania i rozwiać ewentualne wątpliwości dotyczące pracy. Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne.
4. Zapraszamy na spotkanie
Ten etap jest dla nas bardzo ważny! Właśnie wtedy mamy okazję poznać Ciebie, Twoje oczekiwania i kompetencje, ale przede wszystkim mamy okazję przedstawić Ci siebie jako pracodawcę!
5. Składamy propozycję pracy
Kandydat, z którym mieliśmy przyjemność się spotkać otrzyma od nas informację zwrotną niezależnie od wyniku. Wybrani poprzez rozmowy rekrutacyjne Kandydaci otrzymują propozycję dołączenia do naszego Zespołu.