REGULAMIN konkursu "Śniadania na kromce

418560649 453593276995663 6469479422848961247 n

REGULAMIN
„Śniadanie na Kromce – program lojalnościowy”
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne warunki uczestnictwa w programie
„Śniadanie na Kromce U Piekarzy – program lojalnościowy”, (dalej: Program).
2. Program lojalnościowy „Śniadanie na Kromce – program lojalnościowy” jest skierowany dla Klientów
naszych restauracji U Piekarzy, udział w Programie jest dobrowolny
3. Organizatorem i sponsorem programu lojalnościowego jest Grupa Piekuś Spółka z o.o. z siedzibą w
Inowrocławiu, ul. Nowa 2B, kod 88-100 Inowrocław, NIP: 5562436231, Regon 093035470, wpisaną do
Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego w Sądzie Rejonowym w Bydgoszczy, Wydział XIII Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000096326, (zwana dalej „Organizatorem”).
4. Program trwa od 15.03.2024 r. do 15.12.2024 r. Kupon ważny jest przez okres 6 miesięcy licząc od
daty odebrania pierwszej pieczątki. Kupony będą wydawane do 15.04.2024 r.
5. Program organizowany jest w sieci restauracji U Piekarzy Toruń ul. Łódzka 118, Watzenrodego 2 oraz
Lubiczu ul. Bankowa 2.
§ 2
OŚWIADCZENIA ORAZ ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
1. Program skierowany jest do osób fizycznych pełnoletnich, posiadających pełną zdolność do
czynności prawnych, zwanych dalej „Uczestnikiem” lub „Uczestnikami”.
2. Uczestnik, za każde zakupione śniadanie na kromce w jednej z placówek Organizatora otrzyma od
kelnera podczas dokonywania płatności- wydawaną wraz z paragonem- jedną pieczątkę promocyjną
(„Pieczątka”). Pieczątka zostanie umieszczona na kuponie promocyjnym („Kupon Promocyjny”),
wydanym wraz z paragonem. PIECZĄTKA PRZYSŁUGUJE ZA KAŻDE ZAKUPIONE ŚNIADANIE NA KROMCE
z wykluczeniem Śniadania Miesiąca objętego promocją w danym miesiącu. Pieczątki zbierane na kilku
kuponach nie łączą się.
3. Pieczątkę można otrzymać tylko w dniu zakupu – bezpośrednio po zapłaceniu, nie wydaje się
pieczątek „do tyłu”. Pieczątki zebrane na karcie nie podlegają wymianie na gotówkę, ani inną formę
gratyfikacji.
4. Uczestnik, który zbierze określoną liczbę Pieczątek na Kuponie Promocyjnym, a następnie w
okresie trwania Programu okaże go w restauracji, uzyska prawo do odbioru darmowego Śniadania na
Kromce. Warunkiem odbioru nagrody przez Uczestnika jest okazanie kuponu biorące udział w
Programie. Wybrana nagroda zostanie nabita na paragon w kwocie 1grosz.
5. Uzbierane pieczątki od 15.03.2024 można wymieniać na nagrody, kwitując ich odbiór:
5 – ta pieczątka – darmowa kawa lub herbata do odbioru
10- ma pieczątka – darmowe śniadanie na kromce
6. Udział w Programie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu. Przez przystąpienie do
Programu Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z postanowieniami Regulaminu i akceptuje je w
całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad, określonych w Regulaminie, jak również
potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Programie. W programie
lojalnościowym nie mogą brać udziału pracownicy restauracji U Piekarzy.
7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie – aktualny
regulamin będzie dostępny w placówkach Organizatora oraz na stronie internetowej. Organizator
zastrzega sobie prawo do jej zakończenia w dowolnym momencie.
8. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania ekwiwalentu pieniężnego zamiast nagrody.
9. Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa w Programie.
§3
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia programu lojalnościowego Klienci mogą
zgłaszać na piśmie, listem poleconym na adres siedziby Organizatora z dopiskiem „Dział Marketingu”,
w okresie trwania programu oraz po jego zakończeniu, nie później jednak niż do dnia 15.12.2024r. (lub
w przypadku przedłużenia programu do upływu 14 dnia od dnia ogłoszonego jako jego zakończenie).
O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego, oznaczającego
datę nadania listu poleconego (z reklamacją) w polskiej placówce pocztowej. Reklamacje rozpatrywane
będą przez Organizatora w terminie 15 dni od daty wpłynięcia reklamacji.
2. W reklamacji Uczestnik zobowiązany jest podać następujące dane:
 Imię i nazwisko,
 opis reklamacji oraz szczegółowe uzasadnienie reklamacji,
a także załączyć wszelką możliwą dokumentację opisującą i wyjaśniającą problem.
§4
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Organizator Programu zastrzega sobie prawo do błędu w projekcie oraz druku Kart. W przypadku
wykrycia błędów może unieważnić Karty.
2.Udział w Programie jest równoznaczny z akceptacją zasad niniejszego Regulaminu.
3. Postanowienia Regulaminu są wyłączną podstawą prowadzenia Programu, a ich wykładnia i
interpretacja należy wyłącznie do Organizatora Programu.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Programu dowolnym momencie jego trwania.
4. Organizator zastrzega sobie, prawo do zmiany postanowień, zasad i warunków niniejszego
Regulaminu. Wszelkie zmiany w niniejszym Regulaminie będą obowiązywały od dnia ich ogłoszenia w
punktach biorących udział w Programie.
5. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa
Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
6. Niniejszy Program nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której
wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się
przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych ( Dz. U.
DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, a w
szczególności w związku z procedurą reklamacyjną.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt a)
RODO. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do procedury określonej w
Regulaminie. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie
Państwa danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem. Podstawą prawną
przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadku procedury reklamacyjnej lub sądowej jest
art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami,
będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu.
W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Państwa dane osobowe będą
wykorzystywane przez Administratora Danych. Mogą być udostępniane podmiotom przetwarzającym
na żądanie Administratora, w szczególności podmiotom świadczącym usługi IT, w celu realizacji celu
Konkursu. Dane osobowe mogą być również ujawniane podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w
imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
w celu świadczenia określonych w tej umowie usług na rzecz Administratora. Administrator wybrał
starannie podmioty przetwarzające oraz podjął kroki w celu zapewnienia, aby dane osobowe
współpracownika były odpowiednio chronione, a zakres przekazywanych danych był ograniczony.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej
celów przetwarzania dane przetwarzane dla potrzeb Programu możemy przetwarzać do czasu, aż
Państwo zgłosi sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu lub upłynie okres przedawnienia
ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
W związku z przetwarzaniem przez Grupę Piekuś Sp. z o.o. Państwo danych osobowych, przysługują
Państwu:
a. prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
b. prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
c. prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18
Rozporządzenia;
e. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie
art. 21 Rozporządzenia;
f. prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia.
W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Grupę Piekuś Sp. z o.o. Państwa danych osobowych
narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, Warszawa, ul. Stawki 2.
Nadto informujemy, że nie korzystamy z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji, w tym profilowania, choć samo przetwarzanie danych osobowych może odbywać się w sposób
zautomatyzowany.
Podanie danych jest dobrowolne.

421659734 1320831678592808 2652441797751876643 n